صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۵۵۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸
سرمربی ایتالیایی بایرن تیمش را آماده حضور در نیمه‌نهایی جام حذفی آلمان می‌داند.
به گزارش بولتن نیوز،سرمربی ایتالیایی بایرن‌مونیخ در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش با شالکه در مرحله یک‌چهارم‌نهایی جام حذفی آلمان از آمادگی باواریایی‌ها برای رسیدن به جمه 4 تبم برتر حرف زد.

 او گفت: در حال حاضر با شیوه خیلی خوبی بازی می‌کنیم و من از این بابت خیلی خوشحالم.بدون شیوه فعلی، توان ارائه کیفیت فعلی را نداشتیم.بهتر هم خواهیم شد. برتری 8 بر صفر مقابل هامبورگ بر اعتماد به نفس تیم افزود اما بازی با شالکه روندی کاملا متفاوت دارد. ما انگیزه حضور در فینال برلین را داریم و به امید رسیدن به نیمه‌نهایی با شالکه می‌جنگیم.

 او درباره رقیب تیمش افزود: برای شالکه احترام زیادی قائلم. آن‌ها با سبک بازی خودشان می‌توانند دردسرهای زیادی برای ما به وجود بیاوردند.تصور می‌کنم حریف مانند رویارویی قبلی با 5 مدافع برای استفاه از ضدحملات بازی کند.همه بازیکنان حاضر هستند و تنها در استفاده از آلابا تردید دارم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :