صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۵۵۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۸
هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا
تیم فوتبال ذوب‌آهن ایران مقابل تیم ۱۰ نفره الاهلی عربستان مغلوب شد.
گروه ورزشی: تیم فوتبال ذوب‌آهن در هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 18:45 امشب (سه‌شنبه) در شهر مسقط به مصاف الاهلی عربستان رفت که این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود نماینده عربستان خاتمه یافت.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم، در این بازی عبدالفتاح اثیری (29) و عمر السومه (86) برای الاهلی عربستان و مهدی رجب‌زاده (2+45 - پنالتی) برای ذوب‌آهن گلزنی کردند.

برای نماینده کشورمان در این دیدار رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، وحید محمدزاده، علی حمام، مهران درخشان‌مهر، مهدی مهدی‌پور، دانیال اسماعیلی‌فر، سید محمدرضا حسینی، احسان پهلوان، مهدی رجب‌زاده و جری بنسون به میدان رفتند.

کو هونگ جین داور کره‌ای این دیدار در نیمه نخست به الموالد (35) کارت زرد و موتاز الهساوی (45) نیز کارت قرمز داد.

در دیگر دیدار این گروه العین امارات با نتیجه 3 بر 2 از سد بنیادکار ازبکستان گذشت. در پایان هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا و در گروه C، الاهلی عربستان با شش امتیاز صدرنشین شد و  العین امارات با چهار امتیاز و ذوب‌آهن ایران با یک امتیاز در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند. بنیادکار ازبکستان نیز بدون امتیاز قعرنشین این گروه است.

برچسب ها: ذوب‌آهن ، فوتبال ، الاهلی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :