صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۵۵۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۵
هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا
نیمه نخست دیدار ذوب‌آهن ایران - الاهلی امارات با تساوی خاتمه یافت.
گروه ورزشی: تیم فوتبال ذوب‌آهن در هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در شهر مسقط از ساعت 18:45 امشب (سه‌شنبه) به مصاف الاهلی عربستان رفت که نیمه نخست این دیدار با تساوی یک-یک خاتمه یافت. عبدالفتاح اثیری(29)برای الاهلی عربستان و مهدی رجب‌زاده(2+45- پنالتی) برای ذوب‌آهن گلزنی کردند

به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم، برای نماینده کشورمان در این دیدار رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، وحید محمدزاده، علی حمام، مهران درخشان‌مهر، مهدی مهدی‌پور، دانیال اسماعیلی‌فر، سید محمدرضا حسینی، احسان پهلوان، مهدی رجب‌زاده و جری بنسون به میدان رفتند.

کو هونگ جین داور کره‌ای این دیدار در نیمه نخست به الموالد(35) کارت زرد و موتاز الهساوی (45) نیز کارت قرمز دریافت کرد.  

برچسب ها: ذوب‌آهن ، الاهلی ، تساوی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :