صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۵۵۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۲
مربی‌مان گفته بود وارد یک مبارزه می‌شویم
مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: مربی ما پیش از بازی با الجزیره اعلام کرده بود که باید وارد یک مبارزه شویم.
به گزارش بولتن نیوز،  آلویز نانگ که به عنوان بهترین بازیکن دیدار الجزیره امارات - استقلال خوزستان انتخاب شد در خصوص این بازی گفت: خیلی خوشحالیم. البته قبل از بازی می‌دانستیم که بازی سختی خواهیم داشت. به این دلیل که الجزیره یکی از بهترین تیم‌های گروه ماست.

وی افزود: مربی‌مان به ما گفته بود که باید به یک مبارزه برویم و ما هم برای رسیدن به گل تلاش کردیم، چون به سه امتیاز این بازی نیاز داشتیم. به تلاش‌مان ادامه دادیم و تا لحظه آخر تلاش ما ادامه داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: نانگ ، استقلال ، مهاجم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :