صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۵۵۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۰
مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی با تصمیم سرمربی این تیم تمرینات خود را آغاز می‌کند.

به گزارش بولتن نیوز، محسن بنگر بعد از اتفاقاتی که در دیدار مقابل پرسپولیس افتاد از سوی کادرفنی این تیم کنار گذاشته شد و اجازه حضور در تمرینات را پیدا نکرد.

در همین راستا بعد از گذشت چند هفته با تصمیم کادرفنی تراکتورسازی قرار است بنگر تمرینات اختصاصی خود را آغاز کند.

بر اساس اعلام ایوب ذوالفقاری سرپرست تراکتورسازی بنگر از فردا تمرینات خود را به صورت اختصاصی زیر بیاض پورممی مربی بدنسازی این تیم آغاز می‌کند.

منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :