صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۵۵۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۵
هفته بیست‌وششم لیگ دسته اول فوتبال
تیم‌های پارس جنوبی جم و مس کرمان در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ دسته اول فوتبال به نتیجه تساوی رضایت دادند.
به گزارش بولتن نیوز، روز نخست از هفته بیست‌وششم لیگ دسته اول فوتبال با دو دیدار به پایان رسید. تیم پارس جنوبی که از ساعت 14:45 امروز (دوشنبه) در بوشهر به مصاف مس کرمان رفته بود، نتوانست سه امتیاز این مسابقه را کسب کند و مهم‌ترین بازی هفته به تساوی انجامید.

استقلال اهواز هم که از ساعت 15 در خانه خود به مصاف نساجی رفته بود، مقابل این تیم به تساوی رسید. این در حالی بود که نساجی از دقیقه 75 با اخراج یکی از بازیکنان خود، 10 نفره به بازی ادامه داد. نتایج این دو بازی به شرح زیر است:

* پارس جنوبی جم یک - مس کرمان یک
گل‌ها: علی نظری (63) برای پارس جنوبی و احمد زنده‌روح (2) برای مس

* استقلال اهواز یک - نساجی مازندران یک
گل‌ها: علی جراح‌کار (58) برای نساجی و علیرضا کاکه (87) برای نساجی
اخراج: طاهری‌فرد در دقیقه 75

سایر دیدارهای این هفته روز چهارشنبه با دیدار ملوان بندرانزلی - فجر سپاسی و خیبر خرم‌آباد - نفت مسجدسلیمان برگزار خواهد شد.
منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :