صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۵۴۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳
مهاجم ذوب‌آهن از الاهلی عربستان به عنوان حریفی قدرتمند یاد کرد.
به گزارش بولتن نیوز، مهدی رجب‌زاده در نشست مطبوعاتی پیش از دومین دیدار آسیایی این تیم مقابل الاهلی عربستان عنوان کرد: می‌دانیم برابر تیم قدرتمندی بازی داریم و تمام تمرینات خود را در روزهای اخیر به خوبی انجام دادیم تا بتوانیم به اولین سه امتیاز این بازی‌ها دست پیدا کنیم.

کاپیتان ذوب‌آهن در خصوص تفاوت گروه امسال این تیم با سال‌های گذشته گفت: هر تیمی که به لیگ قهرمانان راه پیدا می‌کند تیم بزرگی و دیدار برابر آن سخت است. ما امسال هم با تیم‌های قدرتمندی روبه‌رو شدیم که باید در برابر آنها به برتری برسیم.

رجب زاده خاطرنشان کرد: تیم ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و بازیکنان شرایط خوبی دارند. کادر فنی تمام تلاش خود را انجام داده تا با بهترین فرم به دیدار الاهلی برویم که تیم بسیار خوبی دارد.
منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :