صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۵۴۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳
رئیس فدراسیون تنیس بیان داشت:
رئیس فدراسیون تنیس گفت: در بازی مقابل ویتنام در رقابت‎های گروه دوم دیویس کاپ آسیا-اقیانوسیه توقع هیچ چیزی جز برد را نداریم.

گروه ورزشی: مجید شایسته  اظهار داشت: مسئولان فدراسیون جهانی تنیس با میزبانی اصفهان برای دیدار تیم ملی کشورمان با ویتنام از سری رقابت‎های گروه دوم دیویس کاپ آسیا-اقیانوسیه موافقت کرده است. با این تفاسیر مسابقات دیویس کاپ ایران و ویتنام در روزهای 18 تا بیستم فروردین سال 96 در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم، وی افزود: اصفهان یکی از شهرهای خوب کشور است که توانایی بالایی برای میزبانی دارد. بر اساس سیاست‎های فدراسیون مبنی بر برگزاری مسابقات رسمی و بین‎المللی در استان‎های مختلف و پتانسیل بالای تنیس اصفهان، این دیدار حساس در این شهر برگزار می‎شود.

رئیس فدراسیون تنیس با اشاره به دیدار حساس تیم کشورمان با ویتنام، تصریح کرد: در بازی با ویتنام باید بهترین نمایش خود را داشته باشیم و با برد مقابل این تیم، بقای خود را در گروه دوم، قطعی کنیم. تیم ملی تنیس ایران شرایط خوبی دارد. البته بنا داریم اواسط ماه جاری تیم ملی کشورمان را به مسابقات فیوچرز تونس اعزام کنیم تا تیم با شرایطی و آمادگی کامل در این پیکار حاضر شود.

شایسته گفت: در بازی با ویتنام فقط به دنبال پیروزی هستیم و باید در این رقابت برنده شویم و در گروه دوم باقی بمانیم. این تنها هدف ما در مقطع کنونی برای تیم ملی است و هیچ توقعی جز برد نداریم. شناخت خوبی از ویتنام داریم و به خوبی می‎دانیم با چه حریفی پیکار خواهیم کرد. باید با تمام توان در این دیدار حساس حاضر شویم.

برچسب ها: فدراسیون ، تنیس ، شایسته

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :