صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۵۴۸۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱
مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان از پیگیری محرومیت خود توسط کمیته اخلاق خبر داد.
به گزارش بولتن نیوز، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال اعلام کرد که علی عباسی مدیرعامل سیاه‌جامگان تا اطلاع ثانوی از هر گونه فعالیت فوتبالی محروم است. در این زمینه با مدیرعامل سیاه‌جامگان تماس گرفتیم که او از این حکم اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: دلیل محرومیتم را نمی‌دانم و باید پیگیری کنم به چه علت محروم شده‌ام.

وی افزود: از وضعیت فعلی خسته شده‌ام. باشگاه را تا پایان لیگ هدایت می‌کنم و پس از آن دیگر به طور مستقیم فعالیت نخواهم کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :