صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۵۴۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰
نخستین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن در ورزشگاه سلطان قابوس برگزار شد.
به گزارش بولتن نیوز، تیم فوتبال ذوب‌آهن برای رویارویی با الاهلی عربستان روز گذشته (یکشنبه) در میان استقبال مسؤلان فدراسیون فوتبال عمان وارد فرودگاه مسقط شد.

شاگردان حسینی ساعت 21 شب گذشته به وقت محلی اولین تمرین خود را پس از ورود به مسقط زیر باراش باران در زمین شماره 2 ورزشگاه سلطان قابوس برگزار کردند.

ذوب‌آهن و الاهلی عربستان در چارچوب گروه C لیگ قهرمانان آسیا ساعت 18:45 سه‌شنبه هفته جاری در ورزشگاه سلطان قابوس به مصاف هم خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :