صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۵۴۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸
سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد از مسئولان این باشگاه خواست رسماً قراردادش را فسخ کنند.
 به گزارش بولتن نیوز، خداداد عزیزی پس از کش و قوس‌های فراوان در خصوص ادامه همکاری‌اش با سیاه‌جامگان در تماس با مدیراجرایی این باشگاه خواهان فسخ قرارداد خود و مهدی هاشمی‌نسب شد. عزیزی در این تماس اعلام کرد برای اینکه مشمول مالیات نشوند، نامه‌ای مبنی بر فسخ قرارداد او و هاشمی‌نسب با سیاه‌جامگان را به اداره مالیات ارسال کنند.

خداداد عزیزی  گفت: همان‌طور که گفتم دیگر از شرایط کاری در سیاه‌جامگان خسته شده بودم و امروز خواهان فسخ قراردادم شدم. شاید با رفتن ما آقایان بتوانند برای تیم پول بیاورند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :