صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۵۴۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰
انصاری‌فرد:
مهاجم ملی‌پوش کشورمان پس از آنکه به عنوان بهترین بازیکن هفته لیگ اروپا انتخاب شد، گفت: باید این موفقیت را فراموش کنم و خودم را برای ادامه رقابت‌ها آماده کنم تا دوباره دل هواداران را شاد کنم.
گروه ورزشی:  کریم انصاری‌فرد،، مهاجم ملی‌پوش کشورمان که موفق شد در بازی برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا برای المپیاکوس مقابل عثمانلی اسپور بدرخشد و 2 گل تیمش را به ثمر برساند به عنوان بهترین بازیکن هفته با آرای هواداران انتخاب شد.




به گزارش بولتن نیوز به نقل از فارس، انصاری‌فرد در مصاحبه با سایت باشگاه المپیاکوس درباره اینکه بهترین بازیکن هفته شده، گفت: من خیلی خوشحال هستم از اینکه به عنوان بهترین بازیکن هفته لیگ اروپا انتخاب شدم و از تمام همبازی‌هایم و هواداران به خاطر حمایت‌هایشان تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی افزود: در شرایط کنونی باید من این موفقیت را فراموش کنم و خودم را برای ادامه رقابت‌های لیگ اروپا، سوپر لیگ یونان و جام حذفی آماده کنم تا در ادامه مسیر نیز بتوانم دل هواداران المپیاکوس را شاد کنم.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :