کد خبر: ۴۵۳۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۳
تیم تراکتورسازی صبح فردا (شنبه) به تبریز برمی‌گردد.
به گزارش بولتن نیوز، تیم تراکتورسازی که موفق شد با نتیجه 2 بر یک از سد تیم سیاه‌جامگان عبور کند، امشب (جمعه) را هم در مشهد می‌ماند و صبح فردا به تبریز برمی‌گردد.

شاگردان امیر قلعه‌نویی با پرواز ساعت 10 صبح فردا، مشهد را به مقصد تبریز ترک می‌کنند. در صورتی که پرواز تیم تراکتورسازی به تبریز، دچار تأخیر نشود، این تیم فردا یک جلسه ریکاوری را برگزار خواهد کرد، اما در غیر این‌صورت، قلعه‌نویی به بازیکنانش استراحت خواهد داد تا آنها از روز یکشنبه تمرینات خود را برای دیدار مقابل سایپا از سر بگیرند.

تیم تراکتورسازی جمعه هفته آینده در تبریز میزبان تیم سایپا خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :