صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۵۳۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶
هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن معتقد است این تیم می‌تواند با ایستادن در بین تیم‌های بالای جدول رده‌بندی لیگ برتر به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کند.

به گزارش بولتن نیوز، احسان پهلوان در مورد تساوی تیمش مقابل العین در امارات گفت: ما مقابل نایب قهرمان آسیا بازی می‌کردیم. آنها بازیکنان باکیفیت و گران‌قیمتی دارند و از لحاظ هزینه با تیم‌های ایرانی قابل قیاس نیستند. پارسال هم در مرحله حذفی در زمین العین مساوی کردیم، ولی این‌بار جلو افتاده بودیم که متأسفانه روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم. فکر می‌کنم نتیجه مساوی عادلانه بود.

وی راجع به دیدار بعدی ذوب‌آهن مقابل الاهلی عربستان تأکید کرد: آنها تیم دوم لیگ کشورشان هستند و بازی بسیار سختی درپیش داریم. در بین تیم‌های ایرانی سخت‌ترین گروه را ما داریم. به غیر از العین و الاهلی، بنیادکار هم قدرت اول فوتبال ازبکستان است. با این حال ما هم ذوب‌آهن هستیم و حرف‌های زیادی برای گفتن داریم. بچه‌ها انگیزه زیادی دارند تا بتوانیم از این گروه سخت صعود کنیم.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به شرایط این تیم در لیگ برتر و اینکه برخی معتقدند شانس گرفتن سهمیه توسط این تیم کمتر شده است، گفت: ما شانس کمی برای گرفتن سهمیه آسیا نداریم. هشت بازی دیگر باقی مانده است و می‌توانیم به سهمیه برسیم. در ابتدای فصل هم چنین شرایطی برای تیم ما ایجاد شده بود، ولی در ادامه مسابقات بهتر شدیم. قطعاً می‌توانیم شکست‌های اخیر را جبران کنیم
منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: پهلوان ، ذوب‌آهن ، هافبک

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :