صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۵۳۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۴
به نفع هیچکس انصراف ندادم
خسرو نصیری دلایل انصراف خود از شرکت در انتخابات فدراسیون هندبال را اعلام کرد.
به گزارش بولتن نیوز، خسرو نصیری که در انتخابات فدراسیون هندبال ثبت‌نام کرده بود، از حضور در این انتخابات کناره‌گیری کرد.

وی درباره این تصمیم  اظهار داشت: من به نفع فرد خاصی کنار نکشیدم، بلکه به خاطر هندبال انصراف دادم.

نصیری ادامه داد: اوضاع آنقدر خراب شده و جو آنقدر مسموم شده که صلاح ندانستم در انتخابات حضور داشته باشم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا انصرافش به خاطر فضای موجود در خانواده هندبال و همچنین مطالب منتشر شده در فضای مجازی بوده است؟ عنوان کرد: بله، یک سری چیزها است که رعایت نمی‌شود. چیزی که فراموش شده، هندبال است و صلاح ندانستم شرکت کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: نصیری ، هندبال ، فدراسیون

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :