صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۵۳۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸
سرمربی رئال مادرید نسبت به دومین شکست فصل تیمش در رقابت‌های لالیگا واکنش نشان داد.
به گزارش بولتن نیوز، سرمربی رئال مادرید معتقد است شکست تیمش مقابل والنسیا در بازی معوقه لالیگا در همان 10 دقیقه اول رقم خورد.

 او در اشاره به دریافت گل‌های زودهنگام از رقیب گفت: خوب توپ را جا به جا کردیم و به بازی خودمان مشغول شدیم اما حریف از 2 اشتباه ما نهایت بهره را برد و 2 گل زد.80 دقیقه به دنبال جبران دویدیم. مناطق استراتژیک زمین را به والنسیا واگذار کردیم.از شانس‌هایمان استفاده نبردبم. از طرفی حریف هم اتحاد خاصی داشت و در مجموع بهتر از ما ظاهر شد.اگر برای لحظه‌ای تمرکزتان را از دست بدهید، حریفمان شما را تنبیه خواهند کرد. در 10 دقیقه اول فرصت نکردیم سرمان را بالا بیاوریم.شادابی لازم را نداشتیم و پاس‌های آخر را خوب نرساندیم.به والنسیا تبریک می‌گویم و از الان به بازی یکشنبه فکرمی‌کنیم.پس از هدر دادن این 3 امتیاز از سوی ما رقابت در لالیگا پیچیده شد. 

 او در ادامه درباره وضعیت رافائل واران، مدافع فرانسوی تیمش افزود: به دلیل درد و آسیب‌دیدگی واران را بیرون کشیدم. ما در بین خطوط فضاهای زیادی به رقیب دادیم و زاتزا با استفاده از این فرصت به ما گل زد. به هرحال راهی طولانی تا پایان فصل باقی مانده و  هشدار دیگری دریافت کردیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :