صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۵۳۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷
تیم فوتبال ذوب‌آهن پس از دیدار مقابل العین امارات ظهر امروز (چهارشنبه) به اصفهان بازگشت.
به گزارش بولتن نیوز، تیم فوتبال ذوب‌آهن پس از پشت سر گذاشتن دیدار نخست خود در لیگ قهرمانان آسیا مقابل العین امارات، صبح امروز (چهارشنبه) امارات را به مقصد اصفهان ترک کرد تا آماده دیدار هفته آینده مقابل الاهلی عربستان شود.

ذوبی‌ها تمرینات خود را از فردا و از ساعت 15:30 در ورزشگاه ملت اصفهان آغاز می‌کنند تا با آمادگی کامل به مصاف حریف عربستانی خود بروند.

دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و العین امارات شب گذشته با نتیجه تساوی یک - یک خاتمه یافت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: ذوب‌آهن ، اصفهان ، فوتبال

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :