صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۵۳۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱
محمدرضا خانزاده، مدافع پیشین تیم فوتبال سیاه‌جامگان دوباره به این تیم برگشت.
به گزارش بولتن نیوز، محمدرضا خانزاده مدتی پیش قراردادش را با سیاه‌جامگان فسخ کرد و هدفش رفتن به لیگ سوئد بود که در این راه ناکام ماند. او در نهایت تصمیم گرفت تا دوباره برای سیاه‌جامگان بازی کند و امروز در تمرین این تیم حاضر شد.
منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :