صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۵۲۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۲
هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا
تیم فوتبال ذوب‌آهن ایران در نخستین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا مقابل العین به تساوی دست یافت.
گروه ورزشی: تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و العین امارات در هفته نخست از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و در گروه D رقابت‌ها از ساعت 18:45 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه خلیفه بن زاید به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک - یک به پایان رسید. در این بازی جری بنسون (57) برای ذوب‌آهن ایران و اسماعیل احمد (76) برای العین امارات گلزنی کردند.




به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم، نماینده فوتبال کشورمان در این دیدار با ترکیب رشید مظاهری، وحید محمدزاده، محمد نژادمهدی، علی حمام، مهران درخشان‌مهر، مهدی مهدی‌پور، دانیال اسماعیلی‌فر، احسان پهلوان، محمدرضا حسینی، جری بنسون و مهدی رجب‌زاده به مصاف نماینده امارات میدان رفت.

علی صلاح داور عراقی این دیدار به خالد عبدالرحمان از العین کارت زرد نشان داد.

در دیگر دیدار این گروه از ساعت 20:45 الاهلی عربستان به مصاف بنیادکار ازبکستان می‌رود.

برچسب ها: ذوب‌آهن ، آسیا ، العین

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :