صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۵۲۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰
نمایشگاه سالانه گالری «فرشته» با آثاری از هنرمندان حوزه هنرهای تجسمی و نقاشی، در نگارخانه این مجموعه فرهنگی ـ هنری برگزار می‌شود.
به گزارش بولتن نیوز به نقل از روابط عمومی شهر کتاب فرشته، گالری این مرکز با همکاری مجموعه فرهنگی ـ هنری دامون‌فر، نمایشگاه سالانه خود را برگزار می‌کند. مجموعه دامون‌فر که فعالیت خود را از تیرماه سال ۸۵ آغاز کرده با هدف فراهم آوردن بستری مناسب برای هنرمندان زیر ۲۵ سال، جشنواره دوسالانه هنرهای تجسمی گالری خود را در رشته‌های مختلف از جمله نقاشی برگزار کرده است.

این نمایشگاه سالانه شامل آثاری از بهمن فرمان‌آرا، لیلی رشیدی، قباد شیوا، مهتاب فیروزآبادی، پریوش گنجی، منوچهر نیازی، امیرحسین ابن‌الدین، هانیبال الخاص، مائده میری، کیوان بیرانوند، نسیم تقی‌پور، وحید چمانی، افشین چیذری، رکن‌الدین حائری‌زاده، شیدا حسن‌زاده، طاهره خوش‌نشین، فیروزه دادفر، سعید رفیعی‌منفرد، همایون سلیمی، سیوا شهباز، پریچهر طیبی، الهام عظیمی، نفیسه عمران، شیوا عینی، مینا غفاری، دنا فرح آذری، بهمن محمدی، دانیال ملانوروزی، سوگند نبی، علی ندایی، احسان نصری و عادل یونسی است.

این نمایشگاه ششم اسفندماه ساعت ۱۶ در نگارخانه شهر کتاب فرشته به نشانی خیابان شریعتی، پایین‌تر از پل صدر، شماره ۱۶۷۱ افتتاح می‌شود و هر روز (به‌جز شنبه‌ها) میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.
منبع: ایسنا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :