صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۵۲۵۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
محسنی‌بندپی خبر داد
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: راه‌اندازی سامانه ثبت الکترونیکی طلاق از برنامه‌های مهم سازمان در آینده است.
به گزارش بولتن نیوز، انوشیروان محسنی‌بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور در جلسه مشترک سازمان WHO و سازمان بهزیستی کشور که امروز (سه شنبه) برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سلامتی تنها نبود بیماری نیست، بلکه آسایش کامل روحی و روانی است که نهادهای مختلف باید در این امر برای مردم تلاش کنند.

وی در ادامه افزود: سازمان بهزیستی با ۳۶ سال سابقه و ۲۲ هزار نیروی انسانی از تجربیات بالایی برخوردار است که آن را در راه خدمت به مردم بکار می‌‌گیرد.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :