صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۵۲۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶
بازیکن لژیور والیبال بانوان ایران در باره شرایط خود در باشگاه شومن کلاب گفت: همه چیز به خوبی پیش می‌رود و مربیان و مدیرعامل باشگاه نیز رضایت کامل از عملکرد ما دارند.

به گزارش بولتن نیوز، مائده برهانی اظهار داشت: با شرایط باشگاه و تمرینات به خوبی وفق پیدا کرده‌ایم و بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشتیم. در سه بازی گذشته نیز عنوان امتیاز آورترین بازیکن تیم را به دست آوردم. خدا را شکر عملکرد من و زینب گیوه در تیم خوب بوده و مورد رضایت باشگاه است.

وی ادامه داد: مربیان و مدیرعامل باشگاه رضایت کاملی از عملکرد من و گیوه دارند. به طوری که پس از پایان بازی به ما گفتند؛ «شما بازیکنان بسیار خوبی هستید و خیلی خوب بازی می‌کنید. شما به تیم ما خیلی کمک کردید.اما بچه‌های تیم کم‌تجربه هستندو باید خودشان را با شما هماهنگ کنند.»

بازیکن ملی‌پوش تیم والیبال بانوان افزود: روزهای جمعه و شنبه در لیگ بازی داریم. فعلا بازی تدارکاتی را برای ما در نظر نگرفته‌اند.در حال حاضر بازی‌های لیگ را دنبال می‌کنیم تا به مرحله پلی‌آف برسیم.

برهانی تصریح کرد: من و زینب همه تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا نماینده خوبی برای والیبال بانوان کشورمان باشیم و توانایی بانوان ایران را به بهترین شکل به نمایش بگذاریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :