صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۵۲۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۸
تجربه بین‌المللی الفتح بیشتر از ما بود
سرمربی استقلال خوزستان معتقد است که تجربه بین المللی تیم الفتح بیشتر از تیمش بوده است.
گروه ورزشی: سیداکبر پورموسوی بعد از کسب نخستین پیروزی استقلال خوزستان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا که مقابل الفتح عربستان رقم خورد، اظهار داشت: این پیروزی بزرگ را که باعث غرور ملی شده است، به همه ملت بزرگ و شریف ایران به خصوص مردم خوزستان مظلوم و کارگران شرکت ملی صنعتی فولاد ایران تقدیم می‌کنم.



به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم، وی ادامه داد: خدا را شکر که با دعای خیر مردم و هواداران عزیزمان توانستیم اولین گام را محکم برداریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص عملکرد این تیم در دیدار مقابل الفتح عنوان کرد: دیدار با الفتح با توجه به کمبود بازی‌های بین‌المللی بازیکنان استقلال خوزستان دیداری بسیار سخت و دشواری بود، اما با همه این تفاسیر از بازیکنان، کادرفنی، گروه پزشکی و تدارکات تشکر می‌کنم.

پورموسوی در خصوص تیم الفتح تصریح کرد: الفتح تیم بسیار خوبی بود و از تجربه بین‌المللی بیشتری نسبت به تیم ما برخوردار بود. این تیم به دلیل حضور در چند دوره مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تیم باتجربه‌ای بود، اما در مقابل اراده و فعل خواستن بازیکنان استقلال خوزستان شکست را پذیرا شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: باید در دیدارهای آینده بیشتر تلاش کنیم و نقاط ضعف‌مان  را برطرف کنیم و اگر توانستیم شرایط‌مان بهتر از این دیدار باشد.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :