صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۵۲۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
باشگاه تراکتورسازی برای اتخاذ تصمیم نهایی در مورد محسن بنگر، منتظر اعلام نظر امیر قلعه‌نویی است.
به گزارش بولتن نیوز، محسن بنگر پس از اتفاقات دیدار پرسپولیس - تراکتورسازی از حضور در تمرینات سرخ‌پوشان تبریزی منع شده است. در حال حاضر نیز با توجه به اتفاقات رخ داده، بازگشت بنگر به جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی بعید به نظر می‌رسد.

مصطفی آجورلو پیش از این یک‌بار برای رسیدگی به شرایط این بازیکن به تبریز سفر کرده بود، اما به خاطر اظهارات او به تهران برگشت. آجورلو حالا در تبریز حضور دارد، اما ظاهراً بنگر در تهران به سر می‌برد. در شرایطی که به نظر می‌رسد بنگر هم تمایل چندانی به ادامه حضور در جمع تراکتورسازان ندارد، باشگاه تراکتورسازی هنوز تکلیف او را مشخص نکرده است.

تراکتورسازان که ابتدا قصد داشتند برای رسیدگی به شرایط مدافع خود، جلسه کمیته انضباطی برگزار کنند، از این اقدام منصرف شدند. در حال حاضر نیز قرار است آجورلو نظر نهایی امیر قلعه‌نویی را در مورد بنگر بپرسد و سپس در مورد او تصمیم نهایی را بگیرد. در صورتی که قلعه‌نویی مشکلی با بازگشت بنگر به تراکتورسازی نداشته باشد، مدیریت باشگاه هم تنها با برخی تنبیهات، او را جریمه خواهد کرد، اما در صورتی که قلعه‌نویی اعلام کند که نیازی به این بازیکن ندارد، باشگاه تراکتورسازی می‌تواند با او تسویه حساب کرده و قراردادش را فسخ کند. احتمال بازگشت بنگر به تراکتورسازی کم است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: آجورلو ، بنگر ، قلعه‌نویی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :