صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۵۱۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱
سرمربی رم از تقدیم پیروزی به یک بازیکن خاص حرف زد و تیمش را آماده مبارزه با یوونتوس دانست.
به گزارش بولتن نیوز، سرمربی رم پس از برتری 4 بریک تیمش مقابل تورینو در هفته بیست و پنجم سری A ، این پیروزی را به فلورنزی، بازیکن مصدوم تیم تقدیم کرد.

 او در پایان بازی گفت: بازیکنان من خیلی خوب بازی کردند. پس از پیروزی باشکوه مقابل ویارئال، انتظار می‌رفت شروع کندی داشته باشیم و به تورینو اجازه پیشروی بدهیم اما قدرتمندانه بازی کردیم و در همان دقایق ابتدایی با 2 گل پیش افتادیم.فرصت زدن گل‌های بیش‌تر را داشتیم. ریسک برگشتن حریف به جریان بازی وجود داشت اما برای تداوم برتری باید فکر پیشتازی اولیه را از سر بیرون می‌کردیم و با قدرت ادامه می‌دادیم.

 او در ادامه افزود: ما رم بزرگی هستیم که با اینتر، میلان، ناپولی و حتی یوونتوس می‌جنگیم.در هر سطحی نیاز به بهبود داریم و بازیکنان ما و البته شخص فرانچسکو توتی هم می‌توانند به سطح کیفی بهتری برسند.به داشتن توتی افتخار می‌کنیم اما اگر فرانچسکوی جدید برای آینده تربیت نکنیم، ضرر خواهیم کرد.ژکو بازیکن مهم ماست و همه تیم به او ایمان دارند.نسبت به بازی قبلی 4 تغییر در ترکیب ایجاد کردم اما می‌توانستم تغییرات بیش‌تری هم به وجود بیاورم چون تیم واقعا قوی است و نیمکت ذخیره‌ قدرتمندی داریم. این پیروزی را به فلورنزی تقدیم می‌کنیم. او با وجود مصدومیت داخل و بیرون زمین با ماست. به همین دلیل شماره او (شماره 24) را پوشیذیم تا ثابت کنم این بازیکن  برایمان ارزشمند است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: اسپالتی ، سرمربی ، یوونتوس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :