صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۵۱۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰
فرهاد کاظمی بازیکنانش را پس از باخت مقابل نفت تهران به مرخصی فرستاد.
به گزارش بولتن نیوز، بازیکنان تیم ماشین سازی که روز گذشته با نتیجه 2 بر صفر مغلوب نفت تهران شده بودند، با تصمیم فرهاد کاظمی به تعطیلات رفتند. تمرینات ماشین سازی پس از استراحت 3 روزه، از چهارشنبه پیگیری خواهد شد.

ماشین‌سازی دیدار بعدی خود در لیگ برتر را 14 اسفندماه مقابل استقلال خوزستان برگزار خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :