صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۵۱۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷
به دلیل تعمیرات در تأسیسات آبرسانی گدار آب شهر مسجدسلیمان روز سه‌شنبه سوم اسفند ماه به مدت ۱۰ ساعت قطع می‌شود.
به گزارش بولتن نیوز، به دلیل تعمیرات در تأسیسات آبرسانی گدار آب شهر مسجدسلیمان روز سه شنبه سوم اسفند ماه به مدت 10 ساعت قطع می‌شود.

بنابر اعلام روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، آب شهر مسجدسلیمان روز سه شنبه مورخ  سوم اسفند ماه از ساعت 6 صبح تا 16 به مدت 10 ساعت به منظور انجام پاره‌ای تعمیرات در تأسیسات آبرسانی گُدار قطع خواهد بود.

شرکت آب و فاضلاب خوزستان از عموم شهروندان مسجدسلیمانی درخواست کرد نسبت به ذخیره آب مورد نیاز اقدام کنند و ضمن صرفه جویی در مصرف آب زمینه بهره مندی سایر همشهریان خود از این نعمت الهی را فراهم نمایند.

به‌دلیل مه‌گرفتگی خطوط برق و قطع آب و برق ادارات، بانک‌ها، مراکز آموزش عالی و مدارس روز شنبه 23 بهمن ماه در اهواز، آبادان، خرمشهر، حمیدیه، باوی، کارون، ماهشهر، هندیجان، دشت‌آزادگان، شادگان و هویزه تعطیل شدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: مسجدسلیمان ، آب ، تأسیسات

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :