صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۵۱۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۳
بعد از قهرمانی در جام جهانی کشتی آزاد
در پایان رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد در کرمانشاه و با قهرمانی ایران در این جام اتحادیه جهانی کشتی از سه کشتی‌گیر ایران تست دوپینگ به عمل آورد.
به گزارش بولتن نیوز، پس از قهرمانی ایران در رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد افسران نادو با حضور در محل برگزاری رقابت‌ها در کرمانشاه از تمامی تیم‌های شرکت‌کننده تست دوپینگ به عمل آوردند.

همچنین اتحادیه جهانی کشتی از سه کشتی‌گیر ایران به صورت گزینشی تست دوپینگ گرفت.

منبع: ایسنا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :