صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۵۰۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۵
هافبک تیم فوتبال صبای قم معتقد است دیدار این تیم مقابل سایپا، سردوکسل‌کننده‌ای بود.
به گزارش بولتن نیوز، قاسم دهنوی پس از تساوی بدون گل تیمش در خانه سایپا در جمع خبرنگاران گفت: بازی سرد و کسل‌کننده‌ای بود. بالاخره فوتبال است و بالا و پایین دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که چه چیزی باعث شد چنین بازی کسل‌کننده‌ای را از دو تیم شاهد باشیم، اظهار داشت: بی‌پولی و عوامل دیگر باعث شد بازی اینگونه باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: دهنوی ، هافبک ، صبای قم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :