صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۵۰۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
امیدوارم در لیگ بمانیم
سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز گفت: بازیکنانم در دیدار مقابل ایران‌جوان زحمت زیادی کشیدند و فعل خواستن را صرف کردند.

گروه ورزشی: غلامحسین پیروانی در خصوص برتری 3 بر 2 تیمش مقابل ایران‌جوان بوشهر اظهار داشت: ‌ایران‌جوان تیم خوبی بود و بازی سختی مقابل آن‌ها داشتیم. بازیکنانم زحمت زیادی کشیدند و فعل خواستن را صرف کردند. خدا را شکر سه امتیاز بازی را به دست آوردیم و دست تک تک بچه‌ها را می‌بوسم. در این دیدار  به معنای واقعی یک تیم بودیم و سنگ تمام گذاشتیم.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم، وی در مورد اینکه استعفایش شوک مثبتی را به تیم وارد کرده است، تصریح کرد: من به بازیکنانم قول داده بودم که برای آن‌ها کار‌هایی انجام دهم، اما وقتی نتوانستم به وعده‌های خودم عمل کنم باید می‌رفتم. با این حال به احترام استاندار فارس برگشتم و به کارم ادامه دادم. به طور کلی باید همه به تیم فجر کمک کنند تا این تیم بتواند در لیگ دسته اول باقی بماند.

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی در مورد اینکه تیمش با کسب دو پیروزی متوالی سروسامانی در جدول پیدا کرده است، گفت: از زمانی که من هدایت تیم را برعهده گرفتم موفق شدیم 16 امتیاز کسب کنیم و با ادامه همین روند امیدوارم بتوانیم در لیگ دسته اول بمانیم.

پیروانی در خصوص دیدار هفته آینده تیمش مقابل گل‌گهر نیز عنوان کرد: گل‌گهر تیم خوب و بزرگی است و در خانه نیز بسیار خوب نتیجه می‌گیرد. امیدوارم بچه‌ها موقعیت تیم را درک کنند و بتوانیم نتیجه لازم را به دست بیاوریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :