صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۵۰۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۶
شطرنج قهرمانی بانوان جهان - تهران
دور دوم رقابت‌های شطرنج قهرمانی بانوان جهان در تهران با صعود هفت شطرنج باز به مرحله بعدی ادامه یافت.
به گزارش بولتن نیوز، بازی دوم از دور دوم  مسابقه قهرمانی بانوان جهان سال 2017 به میزبانی کشورمان از ساعت 15 امروز آغاز شد که در پایان  ونجون جو، الگا گیریا، نانا زاگنیدزه، شن یانگ، آنا موزیچوک، انگوین فام و شیکن نی راهی مرحله بعدی شدند.

تکلیف صعود کنندگان دیگر این دور فردا در دیدارهای تکمیلی مشخص خواهد شد.

مرحله پلی آف فردا از ساعت 15 آغاز خواهد شد. ابتدا دو بازی سریع با کنترل زمان 25 دقیقه به علاوه 10 ثانیه برگزار خواهد شد و در صورت تساوی کار به دو بازی سریع دیگر با کنترل زمان 10 دقیقه به علاوه 10 ثانیه کشیده می شود.

در صورت تساوی مجدد دو بازی برق آسا با کنترل زمان 5 دقیقه به علاوه 3 ثانیه برگزار می شود و در نهایت در صورت تساوی دوباره ، بازی رستاخیز با کنترل زمان 5 دقیقه برای سفید و 4 دقیقه برای سیاه برگزار می شود که در صورت تساوی بازیکن سیاه راهی مرحله بعدی خواهدشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: شطرنج ، قهرمانی ، بانوان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :