صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۵۰۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۵
رئیس پلیس راهور ناجا :
رئیس پلیس راهور ناجا موضع پلیس درباره فعالیت دو شرکت «اسنپ» و «تپسی» را تشریح کرد.
به گزارش بولتن نیوز، سردار تقی مهری در گفت‌وگو با تسنیم در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر مخالفت پلیس با فعالیت تاکسی‌های اینترنتی «اسنپ» و «تپسی» و برخورد با رانندگان این خودروها اظهار داشت: پلیس هیچ گونه مخالفتی با این روش ندارد و ما با این موضوع موافقیم.

رئیس پلیس راهور ناجا ادامه داد: نکته حائز اهمیت آن است که هر فردی قصد جابجایی مسافر را در فضای شهری دارد، باید تابع قوانین و مقررات مربوطه باشد.

وی اضافه کرد: در قوانین مربوطه تصریح شده که مسئولان امر باید علاوه بر کنترل استاندارد این خودروها، صلاحیت رانندگانی که قصد جابجایی مسافران را دارند، تایید کنند و این در حیطه وظایف شهرداری‌ها است.

مهری خاطرنشان کرد: طبق قانون، پلیس موظف به برخورد با مسافرکش‌های غیرمجاز هستند و این برخورد، مختص به رانندگان دو شرکت «اسنپ» و «تپسی» نیست.

منبع: جام جم آنلاین
برچسب ها: اسنپ ، تپسی ، پلیس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :