صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۵۰۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸
مشاور وزیر نفت در امور گاز خبر داد
یکصد میلیارد تومان اعتبار برای گازرسانی به روستاهای کشور اختصاص‌یافته است.
به گزارش بولتن نیوز، ، مشاور وزیر نفت در امور گاز در حاشیه سفر به بندرعباس در جمع خبرنگاران، گفت: این اعتبار سال آینده و برای گازرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار اختصاص می‌یابد.

محمود آستانه افزود: هزینه ایجاد زیرساخت‌های گازرسانی به روستاها بر عهده دولت و به ازای هر خانوار بیش از چهار میلیون تومان است.

وی تصریح کرد: هدف‌گذاری شرکت گاز هرمزگان برای اتمام گازرسانی به شهرهای این استان، پایان سال ۱۳۹۷ است.

مشاور وزیر نفت در امور گاز خاطرنشان کرد: شرکت گاز هرمزگان برای گازرسانی به صنایع بزرگ غرب بندرعباس، کارخانه‌های تولید فولاد و آلومینیوم و شهرک‌های صنعتی استان، امکانات و تجهیزات لازم را در اختیار دارد.

آستانه اضافه کرد: در صورت اعلام آمادگی صاحبان صنایع در هرمزگان برای گازرسانی به واحدهای صنعتی، شرکت گاز استان در کمترین زمان، به این صنایع گازرسانی می‌کند.

وی اظهار کرد: استفاده از گاز در صنایع به‌جای سوخت‌های فسیلی برای دولت و فعالان بخش خصوصی صد درصد سودآوری دارد
برچسب ها: اختصاص ، اعتبار ، گازرسانی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :