صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۵۰۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷
کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن بیان داشت:
کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان کسب پیروزی در پنج بازی پیش‌رو را برای تیمش ضروری دانست.

به گزارش بولتن نیوز، مهدی رجب‌زاده در مورد آخرین وضعیت ذوب‌آهن اصفهان و دو شکست اخیر این تیم گفت: ما در دو بازی اخیر شش امتیازی از دست دادیم که این بسیار بد بود. درست در زمانی که باید برنده می‌شدیم شکست خوردیم و جایگاه سومی را هم از دست دادیم. حالا برای اینکه به جایگاه قبلی برسیم و برای کسب سهمیه آسیا شانس داشته باشیم، باید در پنج بازی پیاپی به پیروزی برسیم.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در ادامه افزود: ما از جام حذفی کنار رفتیم و فقط در لیگ برتر شانس گرفتن سهمیه داریم. اگر نتیجه نگیریم همه چیز را از دست خواهیم داد. در شرایط فعلی تنها امید ذوب‌آهن به لیگ برتر است. امیدوارم که در بازی‌های آینده نتیجه بگیریم.

وی رد مورد تقابل تیمش با استقلال خاطر نشان کرد: این تیم بعد از پنج سال پرسپولیس را شکست داد و الان از لحاظ روحی و فنی آمادگی بسیار بالایی دارد. استقلال باانگیزه‌تر شده تا حتی جای تراکتورسازی را هم بگیرد، ولی بعید است که به قهرمانی برسد. ما بازی فوق‌العاده سختی داریم و اگر ببازیم حتی دیگر نمی‌توانیم استقلال را بگیریم. ما محکوم به شکست این تیم هستیم. امیدوارم در اصفهان به پیروزی برسیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :