صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۵۰۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴
سرمربی بوروسیادورتموند از شکست خفیف تیمش مقابل بنفیکا هیچ‌گونه رضایتی ندارد.
به گزارش بولتن نیوز، توماس توخل، سرمربی بوروسیادورتموند پس از شکست یک بر صفر تیمش در خانه بنفیکا در دور رفت مرحله یک‌هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا از نتیجه‌ای ناامیدکننده حرف زد.

 او گفت: اوبامیانگ پس از بازگشت ازجام ملت های آفریقا هنوز آمادگی سابق را به دست نیاورده  و عملکردش نشان می داد بعد از  هدر دادن ضربه پنالتی هم انگیزه نمی‌گیرد و بهتر نمی‌شود. او به استراحت نیاز ویژه‌ای دارد.نتیجه هر چند ناامیدکننده بود اما معادلات صعود را پیچیده کرده و اکنون هیچ چیز مشخص نیست. تیم‌ها  شانس برابری دارند.البته از نوع بازی دورتموند راضی هستم. برای تغییر تاکتیک حریف در نیمه دوم طرحی نداشتیم و غافلگیر شدیم.به اندازه کافی خوب ظاهر نشدیم با این حال هنوز بازی برگشت برای جبران باقی مانده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :