صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۴۹۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳
با اجرای آثاری از موسیقی لاتین، جز و پاپ
ارکستر «آریابانگ» با رهبری امین سالمی نخستین کنسرت خود را اواخر اسفند در سالن اریکه ایرانیان روی صحنه می‌برد.
به گزارش بولتن نیوز، این ارکستر که از بهمن سال گذشته تشکیل شد و از همان زمان فعالیت خود را آغاز کرده است، قصد دارد نخستین اجرای خود را 20 اسفند سال جاری به روی صحنه ببرد. امین سالمی رهبر ارکستر «آریابانگ» است و سرپرستی این ارکستر را شایان اموری برعهده دارد.

سازبندیِ ارکستر «آریابانگ» از سازهای موسیقی کلاسیک، سازهای بادی و سازهای موسیقی پاپ تشکیل شده است. این ارکستر در کنسرت پیش رو قطعه‌هایی از موسیقی لاتین، جز، راک، پاپ، موسیقی فیلم و موسیقی کلاسیک را اجرا می‌کند. تنظیم آثار را امین سالمی، بهنام شهرکی، شایان اموری و پدرام شهرکی انجام داده‌اند. محمدرضا قراتپه و امید همدانی هم خوانندگان این ارکستر هستند.

کنسرت ارکستر «آریابانگ»(آئولوس) روز جمعه 20 اسفند 1395 در سالن اریکه ایرانیان و در دو سانس اجرا می‌شود. سانس نخست این کنسرت ساعت 18 و سانس دوم ساعت 21 آغاز می‌شود.
منبع: خبرگزاری فارس
برچسب ها: ارکستر ، آریابانگ ، کنسرت

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :