صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۴۹۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷
مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن بیان داشت:
مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد که بازی این تیم برابر استقلال یک مسابقه شش امتیازی است.

به گزارش بولتن نیوز، وحید محمدزاده در مورد شرایط فعلی ذوب‌آهن بعد از باخت مقابل تراکتورسازی گفت: ما شکست قبلی را فراموش کردیم و به فکر بازی با استقلال هستیم. متأسفانه در بازی با تراکتورسازی بعد از گل اول تمرکزمان را از دست دادیم و این درحالی است که در طول مسابقه فرصت‌های زیادی داشتیم، اما تبدیل به گل نشدند. آن باخت چیزی از ارزش‌های ما کم نکرد و حالا در بازی با استقلال به فکر جبران هستیم.

وی در ادامه افزود: باید باخت مقابل تراکتورسازی و صبا را فراموش کنیم. متأسفانه امتیازهای حساسی را از دست داده‌ایم و حالا باید مقابل استقلال به فکر جبران باشیم. این بازی برای ما یک مسابقه شش‌ امتیازی است و باید استقلال را در اصفهان شکست بدهیم تا باخت دور رفت را هم جبران کنیم.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در خاتمه تصریح کرد: استقلال حریف قابل‌احترامی است که الان شرایط خوبی دارد، ولی ما در زمین خودمان محکوم به برد هستیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: استقلال ، ذوب‌آهن ، مدافع

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :