صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۴۹۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸
سرمربی بوروسیادورتموند از تیمش انتظار دارد با اعتماد به نفس بالا مقابل بنفیکا قرار بگیرد.
به گزارش بولتن نیوز، توماس توخل، سرمربی بوروسیادورتموند در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل بنفیکا در دور رفت  مرحله یک‌هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا از شاگردانش خواست با اعتماد به نفس کامل مقابل میزبانشان قرار بگیرند.

 او گفت: از بازیکنانم می‌خواهم مقابل بنفیکا با تمام اعتماد به نفس به میدان بروند.مقابل تیمی باشکوه و قدرتمند، بازی سختی پیش‌رو داریم.رقیب ما در خط حمله قدرت زیادی دارد اما از دفاع خوب هم غافل نیست.در این مرحله از رقابت‌ها، شانس صعود هیچ تیمی بیش‌تر از رقیبش نیست.سرشار از آمادگی هستیم و امیدوارم بهترین بازی ممکن را در زمین رقیب انجام دهیم.آمادگی و اعتماد به نفس بالای خودمان را حفظ می‌کنیم و می‌دانیم بالاخره مقطع در اختیار گرفته شدن توپ و میدان توسط ما در این بازی از راه می‌رسد.بنفیکا سرعت تیمی بالا  دارد و در حملات بسیار خطرناک نشان می‌دهد.ابتدای هفته در بوندس‌لیگا شکست غافلگیرکننده‌ای نصیب بردیم اما اعتماد به نفس به تیم بازگشته و به زمین بنفیکا می‌رویم تا پیروز شویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :