صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۴۹۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۱
شطرنج قهرمانی بانوان جهان - تهران
رقابت‌های شطرنج قهرمانی بانوان جهان با حذف یکی دیگر از نمایندگان ایران پیگیری شد.
به گزارش بولتن نیوز، در روز سوم رقابت‌های شطرنج قهرمانی بانوان جهان، شطرنج‌بازانی که تکلیف‌ صعودشان در دو دیدار قبلی از مرحله یک‌سی‌ودوم نهایی مشخص نشده بود، پشت میز قرار گرفتند.

در یکی از بازی‌های امروز ساراسادات خادم‌الشریعه، نماینده پر امید ایران مقابل «سوپیکو گوارمیشویلی» از گرجستان قرار گرفت و با یک باخت و یک تساوی از صعود به مرحله یک‌شانزدهم نهایی باز ماند.

خادم‌الشریعه در دیدارهای شنبه و یکشنبه مقابل این حریف به یک برد و یک باخت رسیده بود و به همین دلیل امروز در دیدارهای تکمیلی برابر نماینده گرجستان قرار گرفت.

حذف خادم‌الشریعه در حالی رقم خورد که روز گذشته آتوسا پورکاشیان از گردونه مسابقات کنار رفته بود.

هم‌اکنون میترا حجازی‌پور برای صعود به مرحله بعدی تلاش می کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: شطرنج ، بانوان ، تهران

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :