صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۴۹۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷
هفته بیست‌وچهارم لیگ دسته اول فوتبال
هفته بیست‌وسوم لیگ دسته اول با نخستین پیروزی خونه‌به‌خونه با هدایت نادر دست‌نشان آغاز شد.
گروه ورزشی: هفته بیست‌وچهارم لیگ دسته اول فوتبال با سه دیدار از ساعت 14 امروز (دوشنبه) به طور همزمان آغاز شد.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم، همچنین قرار بود تیم‌های خیبر و نساجی در خرم‌آباد و پارس جنوبی جم و نفت مسجدسلیمان در شهر جم بوشهر به مصاف هم بروند که این دو دیدار به دلیل بارندگی شدید، به فردا (سه‌شنبه) موکول شد. نتایج دیدارهای امروز به شرح زیر است:

*خونه‌به‌خونه بابل 2 – وحدت (فولاد) یزد یک
گل‌ها:مهدی خیری در دقیقه 10 و حمید کاظمی در دقیقه 18 از روی نقطه پنالتی برای خونه‌به‌خونه و وحید ارمی در دقیقه 75 از روی نقطه پنالتی

*مس رفسنجان صفر – مس کرمان صفر

*ملوان انزلی صفر – گل‌گهر سیرجان صفر

پیروزی تیم بابلی مقابل تیم وحدت، نخستین برد نادر دست‌نشان با خونه‌به‌خونه پس از دو شکست پیاپی محسوب می‌شود. ملوان هم با توقف خانگی مقابل گل‌گهر، 42 امتیازی شد و نتوانست تا پیش از دیدار فردای سپیدرود، به این تیم رشتی که 43 امتیاز دارد و به صدر جدول تکیه زده، برسد.

یک دیدار از ساعت 14:30 و یک دیدار نیز از ساعت 15 آغاز شده است. سایر دیدارهای این هفته فردا برگزار خواهد شد.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :