صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۴۹۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱
سرمربی استقلال ادعا می کند که پیروزی برابر پرسپولیس مزد صبوری هواداران این تیم است.
به گزارش بولتن نیوز، علی منصوریان یک روز بعد از پیروزی برابر پرسپولیس در جمع هواداران استقلال گفت: از همه شما ممنون بابت صبوری تان چون شما زمان دادید تا استقلال به روزهای خوب خود برسد. به شما تبریک می گویم. شب گذشته بهترین شب زندگی من بود.

امروز حدود 100 هوادار در کمپ حجازی حضور دارند و استقلال را بابت پیروزی در دربی 84 تشویق می کنند. آنها پیش از شروع تمرین از علیرضا منصوریان بابت نمایش فوق العاده استقلال تشکر کردند.


منبع: ورزش 3

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :