کد خبر: ۴۴۹۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱
شبکه نسیم که پس از حادثه پلاسکو مسابقه «آب و آتش» را مجددا پخش کرد، ثبت‌نام فصل دوم این مسابقه تلویزیونی را آغاز کرده است.
به گزارش بولتن نیوز به نقل از روابط عمومی شبکه نسیم، متقاضیان برای حضور در این مسابقه می‌توانند یک فیلم یک دقیقه‌ای از توانایی‌ها و مهارت‌های ورزشی خود تهیه کرده و به تارنمای شبکه نسیم به نشانی www.Tvnasim.ir  ارسال کنند.

پس از بررسی ویدئوهای ارسالی توسط داوران و تایید هیات انتخاب، از منتخبان برای حضور در مسابقه دعوت خواهد شد.

«آب و آتش» یک مسابقه مهییج و میدانی است که شرکت‌کنندگان در هر مرحله با عبور از موانع مختلف به کسب امتیاز می‌پردازند.

پخش سری قبلی این مسابقه چهارشنبه (۲۰ بهمن ماه) به پایان رسید.
منبع: ایسنا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :