صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۴۹۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۱
استقلال با بازیکنان جوانش سه گل به پرسپولیس زد
بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: تمام تلاش ما این بود که در دربی ۸۴ جشن پیروز مقابل السد را خراب نکنیم.
گروه ورزشی: خسرو حیدری پس از برتری سه بر دو تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: 5 روز پیش مقابل صدهزار تماشاگر توانستیم السد قطر را شکست دهیم و تماشاگران را خوشحال کنیم و بعد از چند سال که جای استقلال در آسیا خالی بود به این رقابت‌ها برسیم. امروز هم تمام تلاش ما این بود که جشن پیروزی مقابل السد را خراب نکنیم و خدا را شکر که استقلال با جوانانش سه گل به پرسپولیس زد.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم، وی افزود: خیلی از بازیکنان جوان ما پیش از این هرگز در دربی بازی نکرده بودند. من این برد را به روح منصور پورحیدری تقدیم می‌کنم که اولین دربی خود بدون او را برگزار کردیم و امیدوارم این پیروزی مبارک استقلالی‌ها باشد.

بازیکن استقلال در خصوص درگیری کاپیتان‌های دو تیم در دقایق پایانی بازی گفت: روی نیمکت بودیم و استرس زیادی هم داشتیم و دقیقا متوجه اتفاق رخ داده نشدیم. به نظرم دربی بازی سنگینی است و این تشنج‌ها نیز در‌ آن ایجاد می‌شود. مطمئن باشید رحمتی و حسینی با هم دوست هستند و یک بار دیگر بعد از یک هفته در کنار هم خواهند بود.

برچسب ها: حیدری ، استقلال ، السد

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :