صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۴۸۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲
دبیر فدراسیون فوتبال گفت: علاقه‌مندم تا دربی پرگل بوده و برنده داشته باشد.
به گزارش بولتن نیوز، علیرضا اسدی در مورد دربی 84 گفت: امیدوارم دربی 84 تماشاگرپسند باشد و هواداران دو تیم نیز ضمن احترام به یکدیگر فقط به تشویق تیم محبوب‌شان بپردازند.

وی افزود: شخصاً علاقه‌مندم این دربی پرگل باشد و حتماً یک تیم برنده شود تا تماشاگران از تماشای آن لذت ببرند.

دبیر فدراسیون فوتبال در پایان راجع بلیت‌فروشی با قیمت چند برابر توسط برخی تماشاگران در ورزشگاه آزادی گفت: خیلی تلاش کردیم این اتفاق رخ ندهد و ان‌شاءالله یک روز این مشکل حل می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: اسدی ، فدراسیون ، فوتبال

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :