صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۴۸۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵
هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال
تیم تراکتورسازی در نیمه نخست از سد ذوب‌آهن اصفهان عبور کرد.
به گزارش بولتن نیوز، هفته بیست‌ویکم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 15 امروز (شنبه) با برگزاری دیدار تراکتورسازی - ذوب‌آهن در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز آغاز شد که در نیمه نخست، تیم تراکتورسازی موفق شد با نتیجه 3 بر یک از سد میهمانش عبور کند.

محمد ایران‌پوریان در دقیقه ششم از روی نقطه پنالتی گل نخست تراکتورسازی را به ثمر رساند. لوسیانو ادینیو در دقیقه 31 و محمد ابراهیمی در دقیقه 39 دیگر گل‌های این تیم را وارد دروزاه محمد رشید مظاهری کردند. مهدی رجب‌زاده هم در دقیقه 33 یکی از گل‌های خورده را پاسخ داد.

سیدمهدی سیدعلی قضاوت این دیدار را برعهده دارد که در نیمه نخست به هادی محمدی از تیم ذوب‌آهن و محمد نژادمهدی از تیم ذوب‌آهن کارت زرد نشان داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :