صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۴۸۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱
مدافع تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز اعتقاد دارد که در تیم سابقش هیچ همدلی وجود نداشته است.

به گزارش بولتن نیوز، محمد نصرتی  درباره پیروزی 2 بر یک گسترش فولاد مقابل سایپا، اظهار داشت: در این بازی، ما کنترل توپ را به طور کامل در اختیار داشتیم. در نیمه دوم قبل از صحنه پنالتی، بازیکن سایپا خطای بدی روی من انجام داد که جای پای او هنوز روی کشاله رانم باقی مانده است. اگر به جای کشاله ران، پای او کمی بالاتر اصابت می‌کرد، زندگی و آینده من خراب می‌شد.

مدافع تیم گسترش فولاد با اشاره به اولین تجربه کاپیتانی در این تیم، پس از بازگشت دوباره به جمع شاگردان کمالوند، خاطرنشان کرد: در تیم ما همدلی بی‌نظیری وجود دارد. در بازی مقابل سایپا، مرتضی اسدی محروم بود و بچه‌ها به لحاظ کسوت، بازوبند را به من دادند. این همدلی متأسفانه در تیم ماشین‌سازی که من در نیم‌فصل نخست آنجا بودم، وجود نداشت.

نصرتی در مورد عملکرد داور دیدار گسترش فولاد - سایپا، گفت: من همیشه گفته‌ام که بنیادی‌فر یکی از بهترین داوران حال حاضر کشور است. بنیادی‌فر در این دیدار هم عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت، اما در صحنه پنالتی، هر کس جای او بود، اشتباه می‌کرد، چون درون محوطه جریمه شلوغ بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :