صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۴۸۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۶
دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا - هند
رقابت‌های دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا در هند با کسب ۲ طلا و ۳ نقره توسط رکابزنان کشورمان به پایان رسید.
به گزارش بولتن نیوز،  آخرین نمایندگان ایران در این مسابقات مهدی رجبی و علی خادمی بودند که در ماده مدیسون به مقام پنجم دست یافتند.

بدین ترتیب تیم اعزامی دوچرخه‌سواری کشورمان با کسب 2 مدال طلا و 3 مدال نقره به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

2 طلای ایران توسط محمد دانشور در ماده یک کیلومتر تایم‌تریل و امیرحسین جمشیدیان در اسکرچ جوانان و 3 مدال نقره نیز در تیم‌اسپرینت بزرگسالان و همچنینی محمد رجبلو در ماده اسکرچ بزرگسالان و جمشیدیان در اومنیوم جوانان به‌دست آمد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :