صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۴۷۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲
دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا - هند
روز آخر رقابت‌های دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا با حذف رکابزن کشورمان در ماده اسپرینت آغاز شد.
به گزارش بولتن نیوز، در آخرین روز از این مسابقات و در ماده اومنیوم جوانان، امیرحسین جمشیدیان شروع خوبی داشت و در مرحله نخست اول شد.

امروز همچنین در مرحله یک‌چهارم نهایی اسپرینت، علی علی‌عسگری با «اوانگ» نفر سوم المپیک در ماده کایرین رقابت کرد و هر دو مسابقه نخست را به حریف اهل مالزی واگذار کرد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

کاروان دوچرخه‌سواری کشورمان تاکنون 2 طلا و 2 نقره کسب کرده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :