صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۴۷۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۵
آنتونیو کونته، سرمربی چلسی، از شاگردانش خواست تا فارغ از نتایجی که حریفان کسب می کنند، به تلاش شان برای قهرمانی در رقابت های این فصل ادامه بدهند.​​​​​​​
به گزارش بولتن نیوز،  آبی ها این هفته موفق شدند با نتیجه 3-1 آرسنال را شکست بدهند و فاصله شان با تاتنهام، تیم دوم جدول، را به 9 امتیاز افزایش بدهند.

چلسی از ماه سپتامبر تنها یک بار در لیگ برتر شکست خوردند و کونته امیدوار است که تیمش بدون اینکه هیچ شانسی به رقبا بدهد، تا کسب عنوان قهرمانی پیش برود.

او به خبرنگاران گفت:" ما در حال حاضر در صدر قرار داریم اما این لیگ خیلی دشوار است. برای ما مهم است که به این روند ادامه بدهیم و از این برتری استفاده کنیم.

بسیار مهم است که سیگنال مناسبی برای خودمان بفرستیم، نه برای حریفان مان."

منبع: ورزش 3
برچسب ها: کونته ، چلسی ، حریفان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :