صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۴۷۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۶
حاشیه دیدار گسترش فولاد - ساپپا
داور دیدار گسترش فولاد - ساپپا دچار اشتباه شد و به‌جای بابک حاتمی، به مسعود ابراهیم‌زاده کارت قرمز نشان داد.
گروه ورزشی: در دقیقه 51 دیدار گسترش فولاد - سایپا بابک حاتمی بازیکن گسترش فولاد با دست مانع گشوده شدن دروازه‌ تیمش شد. پس از این دیدار داور در صحنه حاضر شد و قصد داشت به بازیکن خاطی کارت قرمز نشان بدهد.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم، موعود بنیادی‌فر ابتدا به اشتباه کارت قرمز را به مسعود ابراهیم‌زاده نشان داد اما لحظه‌ای بعد متوجه شد که اشتباه کرده است. او کارت قرمز را برگرداند و آن را به بابک حاتمی نشان داد. این موضوع باعث شد ابتدا همه تصور کنند داور دو بازیکن تیم گسترش فولاد را از زمین اخراج کرده اما سپس مشخص شد داور فقط حاتمی را اخراج کرده است.

چندی پیش در دیدار پرسپولیس ماشین‌سازی هم اتفاقی مشابه با این اتفاق افتاده بود و داور با وجود نشان دادن دو کارت زرد به مسعود ابراهیم‌زاده، او را از زمین اخراج نکرد.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :